Close

boš izgubila do 12kg odvečne maščobe, pridobila sproščen odnos s hrano in prepolovila stres.

POSTANI ALPHA
V ŠTIRIH KORAKIH.

Ko sem po neštetih poskusih hujšanja, diet, izzivov, 

najemanja dragih osebnih trenerjev in preoblikovanja telesa 

vedno vse ali še več kilogramov pridobila nazaj, 

sem bila obupana. 


Verjela sem da nisem sposobna, da mi nikoli ne uspe in da mi nikoli ne bo. Kako zelo sem se motila … 


Odkar delam s strankami kot osebna trenerka, in po letih izobraževanj in izkušenj v tujini,

sem ugotovila – da nisem edina ženska, ki ima takšne probleme.


Fitnes Industrija JE POLNA programov, jedilnikov, diet in izzivov,

ki ne dajejo dolgoročnih rezultatov, in največja tragedija je 

– da misliš da si kriva SAMA,

ker se ne moreš “držati”, izgubiš motivacijo … !

Pozdravljena, moje ime je Lea.

Danes poznam drugačno pot …  Zase, zate in za tisoče ostalih žensk sem 

USTVARILA NOV, DRUGAČEN NAČIN, da dosežeš dolgoročno transformacijo.

Moja misija je pomagati ženskam sitim kratkoročnih rešitev za hujšanje,
ki ne želijo še ene diete ter jojo efekta,
osvojiti miselni proces za zmago in okusiti svobodo v svojem telesu:
doseči sproščen odnos s hrano, ljubezen do sebe in končno -
trajno odvreči kilograme.
Lea Klep
IFPA Osebna Trenerka, Pn1 prehranska svetovalka, CHFI NUTRITION & PERFORMANCE COACH

To je uspelo meni, to uspeva mojim strankam, in uspelo bo tudi TEBI.

 

Da bi dosegla svobodo v svojem telesu, boš v prvem izmed štirih korakov izgubila odvečno maščobo brez perfekcionizma in strogih pravil diet, 

 

v drugem koraku premagaš krivdo ob hrani in vključuješ svojo najljubšo brez vnovičnega jojo efekta, 

 

v tretjem se znaš končno učinkovito spopasti s stresom 

 

in v četrtem koraku z zadnjim izzivom stopiš v novo podobo ALPHA ženske.

 

 

 

POSTANI ALPHA
V ŠTIRIH KORAKIH.

V vsakem koraku
se posvetiva
trem področjem:

  • FOKUS: Miselnost in Motivacija
  • MOČ: Telo in Gibanje
  • ENERGIJA: Prehrana Brez Pravil

1 korak: PERFEKCIONISTKA

6 tednov

Zagrizeno vedno greš na vse ali nič.

 In potem pride dan, ki ni popoln, ti ni do treninga in priprave obrokov. 

 

 

 Ko pogoji niso idealni … Boš spet odnehala – ali nadaljevala?

 

 

V prvih 6 tednih ugotoviš, da za napredek ne potrebuješ pristopa na vse ali nič –

Maščobo lahko izgubljaš tudi brez pravil, strogih diet in jedilnikov!

 

 

  • FOKUS: Vem kam želim

Imam jasen cilj in načrt do tja.

  • MOČ: Trening Osnove

Obvladujem svojo lastno telo in pridobivam na moči.

 

  • ENERGIJA: Obvladam Svoje Počutje

TEDEN 1,2: Znam jesti počasi in 100% prepoznam fizično in čustveno lakoto.

TEDEN 3,4: Znam načrtovati, pripraviti in uživati uravnotežene obroke in vem, kakšne porcije so primerne za moje cilje. 

TEDEN 5,6: Obvladam čustveno prehranjevanje in znam poslušati svoje telo

2. KORAK: HEDONISTKA

4 tedne

Spremembe so neudobne. Rada bi se vrnila k starim navadam …

 

Užitek je nujno potreben – in del užitka je dobra hrana!

 

V naslednjih 4 tednih opustiš krivdo ob hrani, se naučiš umetnosti zmernosti in 

spoznaš, da lahko na poti do cilja uživaš tudi čokolado, pico, piškote, pecivo, sladoled …

  • FOKUS: Vem, zakaj jem

Prepoznam svoje občutke in telesne potrebe v različnih situacijah, hrane ne izkoriščam  za dobro počutje.

  • MOČ: Napredujem

Zgradila sem temelje kondicije in moči, napredujem na naslednjo stopnjo treninga.

  • ENERGIJA: Podpiram svoje telo

  • TEDEN 7,8 – vključim svojo najljubšo hrano skoraj vsak dan – znebim se krivde in strahu pred jojo efektom
  • TEDEN 9,10: poznam svoje telo, obvladam apetit, predvidim mesečna hormonska nihanja in odkrivam prave razloge za stres

3. korak: USTVARJALKA

4 tedne

Stara rutina se kdaj prikrade nazaj. 

 

A ti zdaj ustvarjaš in izbiraš svojo!

 

Učinkovito se boš naučila spopasti s stresom in obvladati negativna čustva, 

ki so te vedno vodila v spiralo začaranega kroga.

 

Med 10. in 14. tednom prepoloviš stres, obvladaš negativna čustva in odkleneš skrivnosti večne motivacije!

  • FOKUS: Nove vrednote

Osredotočim se na kvaliteten počitek in podporo svojemu telesu.

Spomnim se, zakaj sem začela in osvežim svojo vizijo.

  • MOČ: Poznam se

Na treningih že znam trenirati brez pomoči, jasno mi je – kako deluje moje telo.

  • ENERGIJA: Vem, kaj potrebujem

    • TEDEN 11,12: Spoznam zakaj sem pod stresom, kako ga uravnati in vpeljem veščine v svoj vsakdan
    • TEDEN 13,14: Obvladam svoj čas in nimam več občutka izgube kontrole ob hrani in nemoči ob stresnih situacijah

4. korak: ALPHA

2 tedna

Z zadnjim izzivom v 2 tednih stopiš v novo podobo močne, vztrajne in uspešne – ALPHA ženske.

 

V tebi se je že ves čas skrivala čudovita, neustrašna in vztrajna levinja! 

 

Samozavestno korakaš naprej v življenje, ki je sedaj zate svobodno

 – brez krivde ob hrani, brez odvečnih kilogramov in s popolnoma novim zagonom.

  • FOKUS: Moja rutina

Obvladam svoj dan že zjutraj in ne pustim, da me karkoli vrže iz tira – imam postavljene svoje rutine, da se uspešno soočim z vsako stresno situacijo!

  • MOČ: Trening je navada

Sem na vrhuncu svoje moči in vitalnosti!

  • ENERGIJA: Nič me ne vrže iz tira

    • TEDEN 15,16: Okusim svobodo življenja v svojem telesu:
    • Obvladam svoje prehranjevalne navade in stresne situacije, izgubila sem odvečno maščobo, vem zakaj jem in nimam več kančka krivde ob hrani!

kaj je naslednji korak?

1. IZBERI TERMIN ZA
brezplačni 20 minutni klic.

2. ČE SI PRIMERNA KANDIDATKA ZA PROGRAM,
SE DOGOVORIVA ZA 90 minutno UVODNO IZKUŠNJO - V ŽIVO ALI PREKO VIDEOKLICA.

3. ODLOČIŠ SE LAHKO ZA SODELOVANJE V ŽIVO ALI NA DALJAVO.

4. pri sodelovanju v živo se srečujeva na osebnem treningu 1-3x tedensko po 45min.

5. celotnih 16 tednov ostajava v tesnem stiku in spremljava napredek ...

6. skupaj s podporno ekipo istomislečih žensk ti rezultati ne uidejo!

rezerviraj svoj klic zdaj

REZULTATI IN MNENJA ALPHA ŽENSK