Close

TVOJA POT v novo podobo.

zakaj alpha program?

Ko sem po neštetih poskusih hujšanja in preoblikovanja telesa vedno vse ali še več kilogramov pridobila nazaj, sem bila obupana. 


Verjela sem, da nisem sposobna, da mi nikoli ne uspe in da mi nikoli ne bo.


Kako zelo sem se motila … 


Danes končno uživam v svojem telesu, le zato ker nisem spet odnehala. 


Zato omogočam zasedenim sodobnim ženskam, ki se večno borijo z nihanjem odvečne maščobe, stresom in preobremenjenostjo –


trajno shujšati, doseči sproščen odnos s hrano in končno vzljubiti svoje telo. 


Da bi tudi TI dosegla svobodo v svojem telesu, 


se boš v prvem izmed štirih korakov naučila izgubljati odvečno maščobo brez strogih pravil in omejujočih diet


v drugem koraku premagaš krivdo ob hrani in vključuješ svojo najljubšo brez strahu in jojo efekta, 


v tretjem se znaš končno učinkovito spopasti s stresom in negativnimi čustvi in


v četrtem koraku z zadnjim izzivom stopiš v novo podobo ALPHA ženske, ki je sposobna te rezultate obdržati za življenje.


V 4 korakih boš v 16 tednih:

  • Izgubila do 12 kg odvečne maščobe
  • Opustila krivdo ob hrani
  • Znala jesti pravilno za svoje cilje, kljub dopustom, rojstnim dnevom in stresnim dogodkom
  • Obvladala svoje prehranjevalne navade
  • Preoblikovala telo in predvsem predele okrog trebuha, stegen in zadnjice
  • Postala bolj mirna in organizirana pri svojem delu
  • Bolj sproščena v svojem telesu pred partnerjem
  • Postala ženska, ki premaga tudi najtežje ovire

4 koraki do tvoje nove podobe

1. PERFEKCIONISTKA

Zagrizeno vedno greš na vse ali nič.

 In potem pride dan, ki ni popoln, ti ni do treninga in priprave obrokov. 

 

 

 Ko pogoji niso idealni … Boš spet odnehala – ali nadaljevala?

 

V fazi perfekcionistke opustiš pristop “na vse ali nič” in izgubljaš maščobo brez pravil in strogih diet.

 

 

6 tednov

  • V vsaki fazi se osredotočaš na 3 glavna področja:
  • FOKUS: Vem zakaj

Imam nove ALPHA vrednote in VEM točno zakaj to počnem in kakšen je moj cilj.

  • MOČ: trening baza

Obvladujem svojo lastno telo in pridobivam na moči.

 

  • ENERGIJA: osnove

TEDEN 1,2: Znam jesti počasi in 100% prepoznam fizično in čustveno lakoto.

TEDEN 3,4: Znam načrtovati, pripraviti in uživati uravnotežene obroke in vem, kakšne porcije so primerne za moje cilje. 

TEDEN 5,6: Obvladam čustveno prehranjevanje in znam poslušati svoje telo

2. HEDONISTKA

Spremembe so neudobne. Rada bi se vrnila k starim navadam …

 

Užitek je nujno potreben – in del užitka je dobra hrana!

 

Naučila se boš kako vključiti svojo najljubšo hrano brez strahu, jojo efekta in opustiti krivdo! 

4 tedne

  • FOKUS

Prepoznam svoje občutke in telesne potrebe v različnih situacijah, hrane ne izkoriščam  za dobro počutje.

  • MOČ

Zgradila sem temelje kondicije in moči, napredujem na naslednjo stopnjo treninga.

  • ENERGIJA: Podpiram svoje telo

  • TEDEN 7,8 – vključim svojo najljubšo hrano skoraj vsak dan – znebim se krivde in strahu pred jojo efektom
  • TEDEN 9,10: poznam svoje telo, obvladam apetit, predvidim mesečna hormonska nihanja in odkrivam prave razloge za stres

3. USTVARJALKA

Stara rutina se kdaj prikrade nazaj. 

 

A ti zdaj ustvarjaš in izbiraš svojo!

 

Učinkovito se boš naučila spopasti s stresom in obvladati negativna čustva, ki so te vedno vodila v spiralo začaranega kroga.

4 tedne

  • FOKUS

Osredotočim se na kvaliteten počitek in podporo svojemu telesu.

Spomnim se, zakaj sem začela in osvežim svojo vizijo.

  • MOČ

Doslednost premaga popolnost. Na treningih že znam trenirati brez pomoči, jasno mi je – kako deluje moje telo.

  • ENERGIJA

    • TEDEN 11,12: Spoznam zakaj sem pod stresom, kako ga uravnati in vpeljem veščine v svoj vsakdan
    • TEDEN 13,14: Obvladam svoj čas in nimam več občutka izgube kontrole ob hrani in nemoči ob stresnih situacijah

4. ALPHA

Čestitam, postala si ALPHA – 

 

v tebi se je že ves čas skrivala čudovita, neustrašna in vztrajna levinja! 

 

Z zadnjim izzivom samozavestno korakaš naprej v življenje, ki je sedaj zate svobodno – brez krivde ob hrani, s samozavestjo in novim zagonom.

2 tedna: izziv

  • FOKUS

Obvladam svoj dan že zjutraj in ne pustim, da me karkoli vrže iz tira – imam postavljene svoje rutine, da se uspešno soočim z vsako stresno situacijo!

  • MOČ

Sem na vrhuncu svoje moči in vitalnosti!

  • ENERGIJA: Čista zmaga

    • TEDEN 15,16: Okusim svobodo življenja v svojem telesu:
    • Obvladam svoje prehranjevalne navade in stresne situacije, izgubila sem odvečno maščobo, vem zakaj jem in nimam več kančka krivde ob hrani!