Close

TVOJA POT v novo podobo.

POSTANI ALPHA

V 4 korakih boš v 16 tednih:

  • Izgubila do 12 kg odvečne maščobe
  • Opustila krivdo ob hrani
  • Znala jesti pravilno za svoje cilje, kljub dopustom, rojstnim dnevom in stresnim dogodkom
  • Obvladala svoje prehranjevalne navade
  • Preoblikovala telo in predvsem predele okrog trebuha, stegen in zadnjice
  • Postala bolj mirna in organizirana pri svojem delu
  • Bolj sproščena v svojem telesu pred partnerjem
  • Postala ženska, ki premaga tudi najtežje ovire

4 koraki do tvoje nove podobe

1. PERFEKCIONISTKA

Zagrizeno vedno greš na vse ali nič.

 In potem pride dan, ki ni popoln, ti ni do treninga in priprave obrokov. 


 Ko pogoji niso idealni … Boš spet odnehala – ali nadaljevala?

6 tedenski CILJI: POSTAVI TEMELJE

  • FOKUS: Vem zakaj

Imam nove ALPHA vrednote in VEM točno zakaj to počnem in kakšen je moj cilj.

  • MOČ: trening 3+1

Doslednost premaga popolnost. Obvladujem svojo lastno telo in pridobivam na moči.

 

  • ENERGIJA: osnove

TEDEN 1,2: Znam jesti počasi in 100% prepoznam fizično in čustveno lakoto.

TEDEN 3,4: Znam načrtovati, pripraviti in uživati uravnotežene obroke in vem, kakšne porcije so primerne za moje cilje. 

TEDEN 5,6: Obvladam čustveno prehranjevanje in znam poslušati svoje telo

2. HEDONISTKA

Spremembe so neudobne. Rada bi se vrnila k starim navadam …

 

Užitek je nujno potreben – in del užitka je dobra hrana!

 

Naučila se boš, kako obvladati stres, uravnotežiti življenje in vseeno ohraniti zavidljivo postavo! 

4 tedenski CILJI: male zmage

  • FOKUS: Kako se res počutim?

Prepoznam svoje občutke in telesne potrebe v različnih situacijah, hrane ne izkoriščam  za dobro počutje

  • MOČ 4+1

Doslednost premaga popolnost. Zgradila sem temelje kondicije in moči, napredujem na naslednjo stopnjo treninga.

  • ENERGIJA: Podpiram svoje telo

  • TEDEN 7,8 – Vem, s kakšno hrano se najlažje nasitim, poznam svoje telo, predvidim mesečna hormonska nihanja in ustrezno prilagajam  
  • TEDEN 9,10: Izgubljam maščobo na preprost način, brez dietiranja, vidim spremembe na telesu.

3. USTVARJALKA

Stara rutina se kdaj prikrade nazaj. 

 

A ti zdaj ustvarjaš in izbiraš svojo!

4 tedenski CILJI: ZMOREM SAMA

  • FOKUS: Moje vrednote

Osredotočim se na kvaliteten počitek in podporo svojemu telesu.

Spomnim se, zakaj sem začela in osvežim svojo vizijo.

  • MOČ 4+2

Doslednost premaga popolnost. Na treningih se osamosvajam in že znam trenirati brez pomoči.

  • ENERGIJA: Vem, kaj jem

    • TEDEN 11,12: Pridobim še globje znanje o tem, kaj jem in znam prepoznati kalorično sestavo obroka
    • TEDEN 13,14: Telesu privoščim le najboljše in izbiram pravo hrano – opazim še večjo spremembo v počutju!

4. ALPHA

Čestitam, postala si ALPHA – 

 

v tebi se je že ves čas skrivala čudovita, neustrašna in vztrajna levinja! 

2 tedenski izziv: NOVO ŽIVLJENJE

  • FOKUS: Ritual

Imam svoj jutranji in večerni ritual, ki je skladen z mojimi vrednotami in mi pomaga polno užiti dan, da se uspešno soočim z vsako stresno situacijo!

  • MOČ 4+3

Opravim še zadnji izziv in stopim v svojo sanjsko postavo!

  • ENERGIJA: Čista zmaga

    • TEDEN 15,16: Okusim svobodo življenja v svojem telesu:
    • Obvladam svoje prehranjevalne navade in stresne situacije, izgubila sem odvečno maščobo, vem zakaj jem in nimam več kančka krivde ob hrani!