Close

19. aprila, 2021

4 Razlogi, da ti ne uspe shujšati dolgoročno

Skoraj vsaka ženska se je že na neki točki zalotila, kako podzavestno (ali zavestno) zjutraj iz omare vleče najudobnejšo, tisto ta-široko majico.

Sigurno pa tudi ti poznaš neizmerno željo že končno sleči (pre)tesne kavbojke po napornem dnevu, kajne?

Pravijo, da se poletna telesa izdelujejo pozimi in če je enim trenutno prav vseeno, kako bodo izgledale poleti, druge prav zdaj delajo na tem.

Mogoče se tega lotevaš prvič, (če si začela še pred januarjem ti čestitam!)

ali pa sploh ne šteješ več poskusov – saj se je od poznega poletja do zime tvoje telo znašlo v klavrnem stanju – že spet?!

Morda je tvoje telo celo v slabšem stanju, kot pred začetkom zadnjega 4 tedenskega izziva, ko si se striktno držala jedilnika in telovadila vsak dan? (poglej kaj se zgodi s tvojim telesom pri striktnih dietah)

Ko bi se le lahko spet spravila v tisto disciplino, si misliš … Pa nikoli ni pravi čas in nikoli ne uspe popolno. (Preberi več: zakaj gumb za pavzo v življenju ne deluje)

Shujšaš seveda lahko na različne načine, ne obstaja en edini način.

A gotovo se sprašuješ, če obstaja bolj optimalen, varen in zdrav način izgube maščobe, s katerim lahko svoje rezultate ohranjaš dolgoročno?

Dobra novica je – obstaja.

Slaba novica je – zahteva nekaj več truda kot le kupiti še en naključni izziv hujšanja za 20 eur in dnevno brati puhle motivacijske stavke.

Beri naprej, če si v manjšini tistih žensk, ki:

  • želijo od sedaj naprej doseči bolj trajne in vzdržne rezultate
  • ne želijo več kratkoročnih “vse ali nič” izzivov, ki delujejo za (pre) kratek čas
  • si želijo postaviti temelje za trajnostne zdrave navade – tudi ko ni “pravi čas” in življenje ni popolno
  • so pripravljene v grajenje bolj zdravega življenja vložiti nekaj več truda in energije

Če se nisi našla vsaj v dveh alinejah, potem ti svetujem, da članek kar lepo zapreš in skočiš na vlak naslednjega novega dietnega trenda in vadbe.

Če si ena izmed tistih Alpha žensk, potem poišči odgovore na naslednja vprašanja:

ZAKAJ sem se sploh odločil-a shujšati oz. preoblikovati telo? 

Verjetno najbolj pomembno vprašanje, ki si ga raje zastavi preden začenjaš s čemerkoli. Skoraj prepričana sem, da je vsaj dvema od treh (vsaj na začetku) najbolj pomemben izgled, bolj kot zdravje ali kakršen koli višji razlog.

To, da ne maraš nositi kratkih hlač, ker nisi samozavestna glede svojih stegen,

To, da ne najdeš primernih oblačil zase, in da se skrivaš pod ohlapnimi majicami s pretvezo udobja

To, da bi rada bila bolj samozavestna,

To, da si želiš da te partner spet opazi

To, da si brez energije

So DOBRI razlogi, zato da odvržeš odvečne kilograme.

A niso DOVOLJ DOBRI razlogi, da bi vztrajala z zgodnjim vstajanjem, trpela skozi bolečine na treningu in dajala pozornost beljakovinam v obrokih dlje, kot traja začetna motivacija.

(preberi več: Motivacija ni to kar v resnici potrebuješ … Namesto tega uporabi to)

Če ti je že enkrat (ali večkrat) uspelo, pa se zopet vračaš nazaj na stare tire, se morda zato tudi počutiš kot nesposobnež, slabič, s pomanjkanjem motivacije ali v skrajnem primeru že mejiš  na sprijaznjenost, beri naprej …

S KAKŠNO METODO sem ALI bom dosegel-a svoj cilj? 

Morda si svoj cilj, napredek ali zavidljiv rezultat nekoč dosegel-a s:

  • programom transformacije,
  • 30-60-90 dnevnim izzivom
  • striktno dieto, keto, paleo, lchf, itd…
  • strogim odrekanjem,
  • ločevanjem živil,
  • Strogim štetjem kalorij oz. omejevanjem hrane po določeni uri
  • urami kardio vadbe
  • morda kar kombinacijo vsega?

Čeprav je neka stvar ali kombinacija le-teh enkrat delovala, ne pomeni, da bo delovala vedno.

Telo je pametno. Ima sposobnost, da se prilagodi. Kar je delovalo 5 let nazaj, predlani, lani, celo tri mesece nazaj, morda danes več ne deluje.

Pa ne govorim le o fizičnih telesnih adaptacijah, temveč tudi socialno-okoljskih pogojih življenja.

Morda si takrat imela več časa za vadbo, morda si danes zaradi službe nimaš možnosti pripravljati toplih obrokov, morda si si poškodovala koleno. Morda že imaš otroka, morda si prebolelaa bolezen.

Morda imaš danes večji stres s projekti ali v službi, ali pa preprosto partnerja, ki ne podpira tvojega načina življenja v takšni meri.

Vse to je potrebno upoštevati, ko delamo načrt prehrane in vadbe za posameznika, saj ljudje ne pašemo v kalup, kot bi si to želele diete ali transformacijski, časovno omejeni plani.

A zakaj potem delujejo?

Ker imajo strukturo, načrt, obljubljajo cilj, ČE izpolnite NJIHOVE pogoje. V kolikor se ne moremo dosledno in stoprocentno držati rigidnih navodil, seveda tudi rezultat ni takšen, kot bi ga pričakovali, ali ga morda celo sploh ni – in me se spet počutimo kot zgube, saj se ne moremo držati niti tega.

Življenje pride vmes, kaj hočemo. Cilj ozko opredeljenih planov je, da stiščiš svoje življenje v tesno škatlico pravil, pa tudi če še komaj dihaš. Dosežeš rezultat z nečim, kar nikakor ni bilo v skladu s tvojimi obstoječimi navadami, morda te cilj vseeno toliko zmotivira in – kratkoročno uspeš.

A pomisli – če greš enkrat na dieto, boš šla enkrat iz diete. Če delaš po 30-dnevnem planu striktne vadbe, se bo ta enkrat končal.

Kaj pa boš potem?

Si spremenila svoje mišljenje?

Si spremenila svoje navade?

Si spremenila načine spopadanja s stresom in obremenitvami, ki te vodijo v prenajedanje?

Si spremenila odnos do svojega telesa?

Ali delam za svoje zdravje, za svoje cilje, za svoje dobro počutje in boljši izgled LE TAKRAT, ko je priročno? 

“Zdaj res nimam časa skrbeti za to, preveč se mi dogaja. Imam majhnega otroka (ali otroke), v službi se obeta naporen projekt, na faksu je preveč učenja, doma je preveč čiščenja, čakajo me izpiti, nujno moram vsak dan gledati poročila, skrbim za bolno mamo itd. …

Preprosto nimam časa.

TOČNO ZARADI TEGA je potrebno nasloviti poglavitne probleme. Če si pripravljena skrbeti zase samo takrat, ko gredo stvari res gladko, potem naj te razočaram – tvojim ciljem in zdravju se slabo piše.

Naj te vprašam raje – kdaj pa misliš, da se bo ta magičen prosti čas, brez stresa in obremenitev pojavil?

Ko končaš ta projekt?  Ko končaš faks? Ko otroci odrastejo? Ko boš hodila le še s pomočjo palice?

Razmisli če se tvoja preobremenjenost in stres morebiti ne pojavljata za to, ker stremiš po perfekcionizmu, želiš ustrezati in ustreči drugim, postavljaš druge pred sabo  in ne znaš reči ne – strupenim odnosom, strupenim mislim in strupeni hrani, ki te vabi v začaran krog.

Ali je to da shujšam, RES moja prioriteta? 

Če je to le površinski cilj ali nekaj, kar bi bilo “fajn”, najbrž ne boš dosegla ali obdržala rezultatov. Če je tvoja prioriteta vikend druženje ob neomejeni hrani in pijači – okej.

Če je tvoja prioriteta, da se pelješ vsak tretji dan v McDonalds, ker ti taka hrana momentalno nudi občutek zanosa, sreče in otopelosti od resničnih problemov – okej.

Če je tvoja prioriteta, da vsak teden poješ celo čokolado ob tvoji najljubši seriji – okej.

Če alkoholno podkrepljene sobote pomenijo več od kvalitetnega spanca – okej.

Če so tvoje prioritete tvoje delo, šola, otroci, vsi drugi ljudje in momentalni užitki napram dolgoročnemu zdravju, samozavesti in dobremu počutju – potem se s tem preprosto sprijazni in prevzemi odgovornost.

Ne, da se ne moreš držati plana – ne želiš se držati plana.

In s tem ni nič narobe.

V življenju se izmenjujejo obdobja, ko so nam nekatere stvari bolj pomembne, kot druge.

Najdi svoj MINIMALNI vložek za MAKSIMALNO zadovoljiv rezultat. Najdi in počni stvari, ki jih z lahkoto implementiraš v trenutni način življenja, medtem ko žongliraš s svojimi prioritetami.

Najdi metodo, primerno za tvoj cilj in jo izvajaj dosledno in redno, glede na trenutne obremenitve.

Obstaja izraz – OWN your choices – kar pomeni da so tvoje odločitve – le tvoje, zato za njih prevzemi odgovornost. Sčasoma, s treningom, bo to postalo lažje, avtomatsko. Kljub temu, da grajenje navad zahteva trdne temelje in je zelo počasen proces, je to edina pot do dolgoročnega uspeha.

Kaj če bi končno sprejela, da stari način ne deluje več?

V 16 tednih in 4 korakih se boš naučila veščin za življenje in obljubim ti, to bo tvoja zadnja “dieta”. 

Izgubila boš do 12kg brez diete in brez jojo efekta – z novo skupino začnemo že 10. MAJA!

Ni pomembno, kje začenjaš. Ne primerjaj svoje poti z nikogaršnjo! Važno je, da si pripravljena vztrajati, učiti in se popravljati – ne glede na vse.

To je miselnost prave Alpha ženske.

  • Imaš dovolj začaranega kroga in neuspelih poskusov?
  • Si sita zmede z informacijami in ti brezplačne vsebine niso več dovolj, ker ne veš kako to točno uporabiti v TVOJEM življenju??
  • Želiš tedensko podporo in korak-za-korakom sistem ki te bo pripeljal do rezultatov?
  • Si želiš osebnega pristopa brez prodajanja praškov in tablet ter zapravljanja denarja in energije?

Potem se pridruži meni in moji motivacijski družini Alpha žensk.

V 16 tednih boš brez diet trajno izgubila do 12kg odvečne maščobe, opustila krivdo ob hrani in prepolovila stres.

PRIJAVI SE NA PROGRAM ALPHA ZDAJ!

ali se prijavi na brezplačni 20 minutni posvet preko videoklica DIREKTNO TUKAJ.