Close

3. avgusta, 2020

Načrtuj svoj jedilnik s sistemom 5x

++

Načrtovanje jedilnika zna biti zakomplicirano.

Jej to, ne smeš tistega, nabavi super-duper eksotično magično živilo, ki topi maščobe in ga potopi v ekstrakt malininega ekstrakta s čajevcem …

Mislim da se obe strinjava, da svojega denarja ne želiš metati skozi okno, kajne?

In ne, svoje cilje lahko dosežeš tudi brez teh super-živil.

Pa še denarnica ti bo hvaležna.

Namesto tega se vrni nazaj k osnovam, zdravi pameti in manj kompliciranja.

Prepričana sem, da boš v naslednjih 5 skupinah živil našla vsaj 3-5 takšnih, ki jih imaš rada in bi jih z veseljem uživala vsak dan.

Predstavljam ti SISTEM 5X – s katerim se boš razbremenila pri nakupovanju, lažje načrtovala svoje obroke in točno vedela, kaj kupiti ko greš v trgovino.

IZBERI SVOJIH NAJLJUBŠIH 3-5 ŽIVIL za vsako skupino

1. Beljakovine


  • piščančje prsi
  • puran, stegna
  • Sirotka v prahu / whey
  • Tekoči beljaki
  • jajca
  • Jetrca in drobovina
  • pusta govedina
  • teletina, zajec
  • Morski sadeži
  • Vse ribe (oslič, losos, brancin, sardele, sardine …), kozice
  • tuna v lastnem soku
  • pravi grški jogurt (vsaj 10g B/100G)
  • pusta skuta
  • Skyr
  • cottage sir
  • Lahka mozzarella
  • proteinska čokoladice

Za osnovo skušaj izbirati živila, ki so pretežno beljakovine.

2. Zelenjava

  • Rdeče zelje, bučke, paradižnik, paprika
  • melancani, redkev, pesa, kislo zelje, repa
  • zelena, koleraba, korenje, kumare
  • solata, špinača, bučke, zelje

Zelenjave lahko poješ neomejeno. Idealno izbiraj sezonsko, če ne gre – pa bo tudi zamrznjena zelenjava dobra. (v resnici ohrani skoraj več hranil, kot tista na policah!)

3. Sadje

  • jabolka
  • banane
  • jagode
  • maline
  • borovnice
  • mango
  • hruške
  • marelice, breskve
  • Vso ostalo sadje…

Sadje lahko ješ tudi zvečer – brez skrbi.

4. Oreščki / semena / olja – zdrave maščobe

  • kokosova maščoba
  • maščobe iz rib, bolj mastnih kosov mesa in mlečnih izdelkov
  • mandlji, lešniki, brazilski orehi, indijski oreščki, kokos, makadamija, orehi
  • chia semena
  • temna čokolada 80% ali več.
  • Bučna semena, konopljina semena, sezam
  • Olivno olje
  • Arašidovo maslo, mandljevo maslo
  • siri (polnomastni bodo imeli več kalorij kot manj mastni, še vedno pa so siri pretežno vir maščob, zraven beljakovin)

Maščobe se skrivajo v nekaterih jedeh in imajo 2X več kalorij kot Beljakovine in Ogljikovi hidrati!

5. Kompleksni ogljikovi hidrati (ovseni kosmiči, kvinoja, riži, koruza, …)

  • krompir, sladki krompir
  • beli riž, rjavi riž, 
  • polnozrnat (beljakovinski) kruh, 
  • fižol, leča, čičerika, grah, stročji fižol
  • riževi vaflji, riževi kosmiči
  • kruh

Dobila boš seznam 15-25 najljubših živil, ki ti bodo služila kot osebni nakupovalni listek.

Tukaj izvoli še moj osebni nakupovalni listek za inspiracijo.

++

Ni pomembno, kje začenjaš. Ne primerjaj svoje poti z nikogaršnjo! Važno je, da si pripravljena vztrajati, učiti in se popravljati – ne glede na vse.

To je miselnost prave Alpha ženske.

Če imaš dovolj začaranega kroga, neuspelih poskusov, napačnih informacij, zmede in si želiš da gremo skupaj, korak za korakom –

se pridruži meni in moji motivacijski družini Alpha žensk.

V 16 tednih boš brez diet trajno izgubila do 12kg odvečne maščobe, pridobila sproščen odnos s hrano in prepolovila stres.

potem poglej če je program Alpha zate,

ali se prijavi na brezplačni 30 minutni posvet preko videoklica TUKAJ.