Close

8. aprila, 2020

Kako (p)ostati motivirana za trening?

Kaj je bila moja motivacija za trening v začetku?

13 let preziranja svojega telesa. Sledilo je 5 let namenskega truda za spremembe, 5 let grešk, pol leta na drugem kontinentu in majhna iskrica ljubezni.

To je bilo potrebno, da sem sprejela svoje telo.

Naravnost z gnusom sem ošvrknila zadnji del svojih stegen in zadnjico v ogledalu, ko sem jih zagledala tistega toplega večera v polmraku. S trajektom smo se peljali domov iz maturantskega izleta. Namesto, da bi uživala v trenutkih s prijatelji, me je obdajala negotovost in skrivni sram.

Nisem čisto prepričana, kaj je bil povod za to in kdaj se je začelo. Morda s primerjanjem višine svojega čela z ostalimi dekleti na osnovnošolskih razrednih fotografijah (na katerem je odboj fleša zgledal kot drugo sonce), komentarji sošolcev o moji velikosti ali z dejstvom, da se je pri vzgoji vedno našel “ampak, če bi …”.

Motivacija ni nekaj, kar je zunaj tebe. Motivacija za trening je ves čas v tebi.
Motivacija ni nekaj, kar je zunaj tebe. Motivacija za trening je ves čas v tebi.

Ko sem začela z “zdravim načinom življenja”, me je – bolj ali manj – brigalo zdravje.

Na vsak način sem hotela nasprotovati dejstvu, da bo moja rit iz leta v leto bolj “grozna” in strahu pred pomarančno kožo. Aja, pa hotela sem toniran in definiran trebuh. In biti popularna in sprejeta, pasat not. Ker se, bojda, sreča skriva tam nekje. No, v osnovi je bila rit problem številka 1.

Mi je uspelo od takrat nepredstavljivo preoblikovati telo? Mi je. Sem se po vseh teh letih nehala hiper-fokusirati na neskončne frustracije s tehtnico, preziranje svoje podobe v ogledalu iz zadnje strani (včasih tudi iz sprednje), trenirati zgolj s ciljem preoblikovanja telesa iz sovraštva, si odpuščati ko pojem več kot nameravam in si končno dala malo mira? Sem, HVALA BOGU.

Dosegla sem dolgoročno transformacijo.

Čeprav te zdaj lahko vzpodbujam k treningu zaradi užitka, zadovoljstva in zdravja; pa vem, da se boš izmed vseh pojavila ravno ti – ki boš treninge delala zato, da bi končno izgledala drugače. In veš kaj? S tem ni NIČ narobe! Ne rabi te biti sram, če so tvoji cilji povezani z izgledom. Če me svoj izgled takrat ne bi motil do te mere, verjetno nikoli ne bi začela s fitnesom in potjo k boljšemu zdravju za življenje.

Odlično je, da imaš svoje cilje – neglede na to, ali si povezani bolj s počutjem, energijo, kondicijo telesa ali z njegovim izgledom. Kar pa bi si sama želela imeti pri srcu, pred leti vseh teh napak in slabe samopodobe, pa je tole: zavedanje, da moj cilj sploh ni pomemben, temveč je bistveno to – od kje izhajam.

Ali danes izhajam iz ljubezni, prijaznosti in spoštovanja do sebe, namesto iz prezira, sovraštva, želje po ustrezanju in potrditvi? Vsak dan bolj.

Ker je vsak dan priložnost, da se imam brezkompromisno rada in, da se končno jebeno cenim.

In še tole – naredi si trening FAJN. Če se ga veseliš, če s treningom krepiš svojo samozavest in zavedanje “da zmoreš” ostati v rutini – tudi ko je težko, tudi ko nimaš motivacije, tudi ko je totalno nepraktično in si ob devetih zvečer povožena od celega dneva – ti bo trening zlezel pod kožo. In motivacija za takšen trening bo ostala s tabo za življenje, ter te gnala veliko bolj kot sovraštvo do svoje riti.

Potrebuješ spremembo? Želiš začeti s treningom in zdravim načinom življenja, pa ne veš kako?

Preveri še tole:

Ali se prijavi se na brezplačni Uvodni Klic TUKAJ.